niedziela, 15 września 2013

Pokonuj każde zło

Każdy z nas wie jak to jest żyć. Niby to nic trudnego, a jednak czasem mamy mętlik, nie wiemy co zrobić..
A wiecie czemu tak jest? Przez nas samych. Przez nasze myśli. Przez zbędne, chore, długie myślenie.
Nie zauważyliście, że zazwyczaj wszystko wychodzi dobrze gdy działamy spontanicznie? Bez zastanowienia? Zawsze tak jest, no i zawsze będzie. Pierwsza myśl, to ona pokazuje właściwą drogę. Niestety często tego nie zauważamy..
Otwórzmy oczy.
Otwórzmy rozum.
Otwórzmy serce.
Róbmy to co chcemy, jak chcemy, z tym z kim chcemy- bez żadnych przeszkód.

Strach. On jest również jedną z przeszkód do szczęścia. On buduje małą " granicę" w nas. Granice, przez którą boimy się przebrnąć. Granice, która z dnia na dzień rośnie. Nawet nie zauważymy kiedy nas w końcu przerośnie. Smutne? Owszem.
Co zrobić by ją pokonać? Musimy zebrać całą pozytywną energię z siebie, musimy wziąć całą siłę, którą mamy w sobie, musimy wziąć wszystkie uczucia  i rzucić je na tą przeklętą granicę . Rzucić tak mocno, że runie.
Zróbcie to. Teraz. Zróbcie to dla mnie i dla Was samych. Ja już to zrobiłam. Czuje się.. inaczej.
Jedyne na co musicie później uważać, to by się nie odrodziła. Uważajcie. To będzie taka mała walka.
Czasem będziecie chcieli się poddać, ale nie ustępujcie, proszę. Przypomnijcie sobie wtedy tą całą moc, to szczęście po zniszczeniu, to uczucie zwycięstwa.. no nie ustępujcie, jeszcze raz, proszę. Jeśli Wy będziecie silni, to ja również.

Żyj tak jak CI się podoba, 
Trwaj w szczęściu, 
Dbaj o każdą sekundę, 
Nie bój się, 
Pokonuj każde zło. 


_____________________________________________________________
Post trochę krótki, niezrozumiały, ale mimo to się starałam. Mam nadzieje, że choć trochę go zrozumieliście.
No i przepraszam, że tak długo musieliście na niego czekać. Jednak szkoła robi swoje..
A! No i bardzo dziękujemy za przekroczenie 1000 wyświetleń! Nawet nie wiecie jak się cieszymy! To wiele dla nas znaczy! :)

http://www.youtube.com/watch?v=_YtzsUdSC_I a tu macie taką piosenkę na udaną niedziele, a przynajmniej niedzielny wieczór!

Marta
xx


1 komentarz:

  1. http://numb-tlumaczenie.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie, komentarze miło widziane.
    To naprawdę ważne, szczególnie na początku, bo nie wiem czy się podoba. Zaglądajcie.

    OdpowiedzUsuń