piątek, 2 sierpnia 2013

Znajdź siebie .

    Idziesz ulicą, mnóstwo, wręcz pełno ludzi Cię otacza. Ty idziesz. Idziesz z podniesioną głową,  z tą samą melodią w głowie, spowodowana ciągłym wcisakaniem 'replay' na swoim odtwarzaczu. Mijasz ludzi- oni patrzą na Ciebie - Ty patrzysz na nich. Wyobraź sobie , że każdy Cię postrzega inaczej , każdy widzi w Tobie innego człowieka - Tylko nie Ciebie. Każdy jest inny. Każdemu co innego siedzi w głowie, więc każdy inaczej na Ciebie patrzy- nie zna Cię.
   Znajdź siebie, nie staraj się przypodobać komuś innemu. Nie zważaj na opinie innych, bądź sobą. Wiem, nie łatwo jest to wykonać , bo mamy  wiele powodów. W tych czasach  czymś dobrym i miłym jest podążanie za tłumem , bycie Indywidualistą  jest czymś wytykanym i innym- więc ludzie się boją. Według mnie jest wręcz przeciwnie - postacie indiwidułalne powinny być pokazywane jako bohaterzy , którzy nie boją się być sobą, pokazać , że świat może być barwny i kolorowy.  Więc radzę znajdź siebie , nie jako człowieka, który do niczego się nie nadaję, uwierz, że jesteś naprawdę kimś i po prostu udowodnij wszystkim , że nie jesteś takim za jakiego Cię spostrzegają .

     -Jestem rozdarta, nie wiem co robić. Nie wiem kim jestem i po co jestem. Chcę coś dawać światu, pokazać , że istnieję , chce pokazać siebie. Ale nie znam siebie. To takie cholerne uczucie, gdy nic nie wiesz.. Nie wiesz kim chcesz być , co chcesz robić w przyszłości- ja nawet nie wiem kim jestem teraz. Czasem sama siebie nie rozumiem , nie rozumiem już nic. Zmieniłam się , odstaję od reszty, wyróżniam się - nie tylko wzrostem , ale już wszystkim. Chcę być sobą , pokazać światu , że mimo moich wad i stylu bycia potrafię być kimś więcej niż tylko człowiekiem. Ale... ale nie umiem. Nie umiem wytłumaczyć ludziom , że nigdy nie będę taką, jaką by chcieli abym była. Nie po to zostałam stworzona. Nie wiem po co i  dla czego. Chodź moje życie nie jest złe. Mam przyjaciół , w pewnym sensie rodzinę , dach nad głową , taniec , muzykę,  ale czegoś mi w tym wszystkim brakuje. Samej siebie. Nie wiem gdzie zniknęła ta mała, szalona i pozytywna osóbka. Teraz zastąpił ją ktoś inny , ktoś kogo nie znam i boję się poznać. Chcę znaleźć siebie, tę prawdziwą , nie tą którą byłam, ani tą którą jestem. Chcę być tą, do której należy moja dusza i każda chwila. Ona jak na razie jest zbyt skryta aby się ujawnić, aby pokazać się światu. Wkrótce to nastąpi, mam dość ciągłego szukania , czekam na Ciebie Julia- Prawdziwa Julio czekam na Ciebie, aż wreszcie rozwiniesz skrzydła i wszystko poukładasz  i Twoje życie przestanie być pasmem nie domówień i nie porozumień.

Kim chcesz być?   Kogo grasz?  Ty jesteś inny.  Nie udawaj.  Nie myśl nad tym co będzie.                Znajdź siebie.  

    Mimo tego, że nie wiem dokładnie jakie to uczucie wiedzieć kim się jest , chcę , abyś Ty był mądrzejszy niż ja , zapobiegł myśleniu i gubieniu się w samym sobie .  Przemyśl to wszystko i dowiedz się czy naprawdę jesteś taki jak chcesz abyś był. Życzę Ci powodzenia w szukaniu i wytrwałości w Tym, abyś nigdy się nie zmienił gdy już    znajdziesz siebie  .


 -Julia

____


4 komentarze:

  1. Świetne ! Zakochałam się w waszym blog :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ile wy macie lat ze tak ladnie piszecie !!??

    OdpowiedzUsuń