piątek, 23 sierpnia 2013

życie

Najpiękniejsze słowo? Życie.
Każdy odbiera je w inny sposób. Każdy inaczej je przeżywa. Jest kilka "typów" życia.

Numer jeden

Jest już środek wakacji a ja wciąż tkwię w tym samym miejscu co kilka miesięcy temu. Czyli siedzę przed komputerem. No ewentualnie telewizorem. Chcę coś zmienić, ale nie wiem jak się za to zabrać. Pójść na spacer? Może.. chociaż nie! Sama nigdzie nie będę się włóczyć. Przydałoby się też zrzucić kilka kilogramów, ale jak pomyśle o tych ćwiczeniach, głodówce to od razu mi się odechciewa wszystkiego. Niech zostanie tak jak jest, nie ma co kombinować.

Numer dwa

Jestem samotna. Już od dłuższego czasu. Boję się, że będzie już tak cały czas. Co jeśli nigdy nie zdobędę prawdziwego przyjaciela? Co jeśli nigdy nie będę miała dobrych kontaktów z ludźmi? Czuję, że wszyscy traktują mnie jak wyrzutka. Szkolne przerwy spędzam sama, na lekcji siedzę sama, w domu siedzę sama, na dwór wychodzę sama. Nie wytrzymuje już tego.

Numer trzy

Pierwszy miesiąc lata to jeden wielki melanż. Jedna wielka impreza. Bez przerwy dyskoteki, ogniska, domówki.. Jest świetnie! Chyba każdy chciałby być na moim miejscu. No na pewno każdy nastolatek.

Numer  cztery

Tegoroczne wakacje są na prawdę cudowne. Non stop robię coś ciekawego. W jakiś sposób kształcę się, bawiąc. Nie siedzę w miejscu, walczę o swoje marzenia. Ciesze się, że nie jestem taka jak wszyscy. Że nie robię tego wszystkiego co oni. Mam przyjaciół, rodzinę, znajomych, którzy mnie w tym wszystkim wspierają. Jestem szczęśliwa. Poważnie.


A teraz się zastanów, którym typem życia Ty idziesz? Przy którym numerze pomyślałeś, że właśnie tak wygląda Twój świat? Już wiesz?
To teraz pomyśl, którym z nich chciałbyś iść? Już wiesz? Na pewno tym? Tak? To zacznij działać tak, aby to osiągnąć! Nie siedź w miejscu, bo to nie ma sensu. Zastanów się, czy tym co robisz właśnie teraz zapewnisz sobie swoją wymarzoną przyszłość. No i zacznij w końcu działać.

- Marta

__________________________
Trochę się naczekaliście na post, ale liczę na to, że się w sumie podoba :) x

3 komentarze:

  1. Ciekawie opisane, a co najlepsze prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Narta jaki Ty masz talent xd ładnie,ładnie :-*
    Napisz o perspektywach jak nie masz pomysła na następnego haha ;D
    ~Kisieel xx

    OdpowiedzUsuń